aktuálně

E-mail marketing je silný kalibr. Ale nesmíte dělat zbytečné chyby

E-mailový marketing neboli e-mailing zažil v minulých letech zlatou éru a stále se drží na předních příčkách tzv. přímých prodejních nástrojů. Nicméně ani rozesílání komerčních sdělení nefunguje na sto procent za všech okolností. Chcete-li mít z kampaní skutečný užitek, musíte se vyvarovat největších chyb. Seznámíme vás s nimi v tomto článku.

Nikdy se nespoléhejte jen na obrázky

Když e-mail vyšperkujete grafickými prvky a obrázky, nemusí to být na škodu – ale taky může, když to přeženete a budete se spoléhat především na ně. Proč? Protože se téměř polovině uživatelů při otevření e-mailu obrázky nezobrazují. Zdaleka nejhorším řešením jsou e-maily, jejichž obsah tvoří jeden velký obrázek – u tohoto typu obsahu hrozí, že se sdělení ke spoustě lidí vůbec nedostane.

Využívejte vlastní databázi kontaktů

Přijměte krutou pravdu, že koupené databáze e-mailu nejsou ani zdaleka tak kvalitní a segmentované, jak to o nich jejich prodejci tvrdí. V lepším případě „jen“ vyhodíte peníze, v tom horším utrpí vaše pověst.

Jedinou správnou volbou jsou kontakty, které jste pracně nastřádali v CRM systému. Pokud ho nepoužíváte, vyzkoušejte například tento český CRM zdarma.

eWay-CRM disponuje vyladěným marketingovým modulem, který nabízí široké spektrum užitečných funkcí, usnadňuje tvorbu profi e-mailingových kampaní. Mimo jiné ho využijete i jako software pro řízení projektů.

Přizpůsobujte e-maily pro mobilní zařízení

Naprostá většina uživatelů otevírá e-maily na svém chytrém telefonu. Budete-li sdělení rozesílat pouze ve verzi, která se správně zobrazuje jen na počítači, pohoříte. Používání responzivních šablon by mělo být v dnešní době naprosto samozřejmé, tak na to myslete.

Další články autora

Komentáře

Nejnovější články

Základ firemního úspěchu? Aplikace na míru

Apky lidi baví. Apky firmám vydělávají peníze. Apky zefektivňují práci zaměstnanců. Kolik jich má vaše firma? Pokud o nich zatím jen přemýšlíte, je nejvyšší...

Jak se vyvíjí minimální a průměrná hrubá mzda v posledních letech?

Nebudeme si nic nalhávat – do práce chodíme hlavně pro peníze. Přesně proto nás všechny zajímá, jak velká částka nám každý měsíc přistane na...

Hlavní důvody, proč konečně investovat do CRM systému

Data dnes patří k nejcennějším komoditám. A právě proto se stává řízení vztahů se zákazníky (CRM) naprosto nezbytným nástrojem pro růst a úspěch takřka...
- Komerční sdělení -spot_img

Redakční výběr

Partner webu

spot_img
spot_img
spot_img