aktuálně

Hlavní důvody, proč konečně investovat do CRM systému

Data dnes patří k nejcennějším komoditám. A právě proto se stává řízení vztahů se zákazníky (CRM) naprosto nezbytným nástrojem pro růst a úspěch takřka každé firmy. CRM systém totiž nabízí mnohem více než „jen“ centralizovanou databázi kontaktů – jde o komplexní nástroj, který umožňuje firmám budovat a posilovat vztahy se zákazníky, optimalizovat prodejní procesy a zvyšovat konverze.

Využití historie každého zákazníka

Jedním z největších přínosů CRM systému je schopnost sledovat a analyzovat historii zákazníka. Díky CRM lze snadno zjistit, jaké jsou jeho tendence, chování a nákupní zvyky. Dokážete rozlišit mezi nově získanými zákazníky a těmi dlouhodobými – a cíleně nabídnete produkty a služby, které odpovídají jejich potřebám a preferencím. Kromě toho budete mít všechny kontakty organizované a snadno přístupné. Komunikace a správa zákazníků už nemůže být jednodušší.

Přehled o nejúspěšnějších produktech

CRM systém poskytuje komplexní informace o tom, co zákazník nakoupil. Ale to není vše – dozvíte se také kdy, kde a jaký produkt či značku preferuje. Díky těmto datům snadno odhalíte sezónní vzorce chování a zjistíte, které produkty nebo značky jsou nejžádanější. Na základě těchto informací pak bez problému upravíte prodejní a marketingovou strategii. Cílené akce a nabídky založené na těchto poznatcích mohou významně zvýšit efektivitu kampaní.

Optimalizace konverzních poměrů

Cílem každého podniku je zvýšení konverzí, tedy přeměna potenciálních zákazníků na skutečné kupující. CRM systém monitoruje, jaké produkty zákazníci kupují, ale i které časy a dny jsou pro nákupy nejvhodnější. Tato data vám umožní optimalizovat prodejní aktivity, zacílit konkrétní nabídky v ideální okamžik – a tím zvýšit šanci na konverzi.

Získávání nových zákazníků

CRM systém však není vhodný „jen“ pro udržení stávajících zákazníků. Perfektně zvládá také pomoc při akvizici nových. Software dokáže identifikovat nové profily potenciálních zákazníků, kteří odpovídají vašemu cílovému publiku, a označit je jako „obchodní příležitost“. Díky tomu lze snadno a rychle zahájit komunikaci s novými kontakty a využít příležitosti pro budoucí konverze.

Pokud si chcete potenciál CRM systému vyzkoušet v praxi, sáhněte po českém eWay-CRM. Poslouží vám i jako software pro řízení projektů a CRM cena vás také příjemně překvapí.

Další články autora

Komentáře

Nejnovější články

Moderní trendy v korejské kosmetice pro různé typy pleti

Korejská kosmetika si získala světovou popularitu díky svým inovativním přístupům a účinným složením. Nabízí rozmanité produkty vhodné pro různé typy pleti s ohledem na...

Jak vybrat správný vysokozdvižný vozík pro své potřeby?

Plánujete nový sklad nebo chcete zvýšit efektivitu toho stávajícího? V obou případech se nevyhnete klíčové otázce – jaký vysokozdvižný vozík je pro vás ten...

Obchod s chudobou. Jak se vydělává na základě dat z katastru nemovitostí

Katastr nemovitostí je klíčovou databází s nepřeberným množstvím důležitých informací a údajů. Bohužel se stává terčem spekulantů. Automatizované systémy vytěžují data a lidem jsou následně...
- Komerční sdělení -spot_img

Redakční výběr

Partner webu

spot_img
spot_img
spot_img